verkiezingscampagne 2017

23 februari 2017

verkiezingscampagne 2017

De verkiezingscampagne is in volle gang, en ook de SP Schiedam is aan de slag gegaan. Afgelopen weken waren leden al aanwezig in Centrum, Nieuwland en de Gorzen, om mensen te woord te staan over de plannen van de SP.

Ook de komende weken gaan wij de wijken in om campagne te voeren voor een eerlijke samenleving voor iedereen. Naast de verkiezingen voeren wij ook campagne voor het Nationaal Zorgfonds, een breed gesteund initiatief voor een standaard basisverzekering voor iedereen, zonder eigen risico, geregeld door de overheid.

Foto: SP

Naast enthousiaste reacties van mensen zien wij ook een hoop mensen die het vertrouwen in de politiek verloren hebben. Zo vertelde een voorbijganger ons dat hij niet zou gaan stemmen, omdat hij geen enkele politicus meer vertrouwt. Aan ons dus de taak om duidelijk te maken dat de SP geen partij
is van zakkenvullers en carrièrejagers, maar een partij van actievoerders en wereldverbeteraars.

Heeft u vragen over de SP, de verkiezingsplannen, of over het Nationaal Zorgfonds, kom dan vooral langs als wij in uw wijk zijn, of stuur een mail
naar schiedam@sp.nl.

Komende zaterdagen zijn wij te vinden in de volgende wijken:
Zaterdag 25 februari: Schiedam Oost
Zaterdag 4 maart: Schiedam West en Beethovenflat