Willem-Jan de Hoog, Voorzitter

Willem-Jan woont al jaren Schiedam.

Hij kiest voor de SP vanwege het samen werken aan een solidaire samenleving met een rechtvaardige welvaarts verdeling.

Ted van Reij, organisatiesecretaris

Foto: SP

Ted woont sinds kort in Schiedam en is vanaf het begin van zijn lidmaatschap aktief lid van de SP.

In april 2015 trad hij als organisatiesecretaris toe tot het bestuur.

Ivana van der Donk – Urbánková

Tsjechische van geboorte, woont alweer z’n 30 jaar in Schiedam. Van huis uit geïnteresseerd in politiek, in 2006 lid geworden van de SP, de enige partij die voor gelijkwaardigheid, rechtwaardigheid en solidariteit staat.

Kunst en cultuur hebben ook altijd haar volle interesse; ze werkte 6 jaar als vrijwilligster bij een mooie galerie in Schiedam.

Henri Jurgens

Hij is geboren op het Raam in Schiedam. In 1959 op 4 jarige leeftijd verhuist naar de Gorzen en daar gewoond tot december 1988. Sindsdien weer woonachtig in het Centrum.

Wat hem aan het hart gaat is de aftakeling van en leegstand van winkels in het centrum. Schiedam moet weer een gezellig centrum krijgen. Ook is het van groot belang dat de (thuis)zorg in Schiedam weer wordt zoals het geweest is, gericht op verzorging van en sociaal contact met de cliënten. Dus niet in handen van bedrijven die pure commercie met zorg bedrijven. Het Vlietland ziekenhuis moet weer ons EIGEN ziekenhuis worden en geen bedrijf!

Matthijs van Otterdijk

.

Clemens van Deurzen

Clemens is geboren en opgegroeid in Schiedam. Heeft daarna elders gewoond en is sinds 2 jaar terug in zijn geboortestad.

Hij streeft naar een sociale maatschappij waarin iedereen zich mag en kan ontwikkelen om zijn/haar levensgeluk te vinden.