Verkiezingen, Provinciale Staten 2011

3 maart 2011

SP stemmers, bedankt!

De verkiezingen voor de Provinciale Staten hebben in Schiedam een mooi resultaat gebracht voor de SP.

3 maart 2011

SP schenkt tomatensoep en chocolademelk

Campagne Land van Belofte

Zaterdag 26 februari waren we in het kader van de Provinciale Staten verkiezingen met een flinke ploeg enthousiaste SP'ers op het Land van Belofte, compleet met flyers, kranten, tomatensoep en warme chocolademelk.

9 februari 2011

Plakken op de verkiezingsborden

Verkiezingsbord

Een paar weken geleden meldde de SP Schiedam met trots, dat zij als eerste gebruik hadden gemaakt van de aanplakborden voor de Provinciale Staten verkiezingen.

26 januari 2011

De campagne is gestart!

Campagne Land van Belofte

Zaterdagmiddag 22 januari gaf de SP Schiedam het startsein voor de Provinciale Statenverkiezingen.

21 januari 2011

Theo Wijmans in Passage 12

Zaterdag 22 januari is onze fractievoorzitter Theo Wijmans te gast in het Radio Schiedam-programma Passage 12.

17 januari 2011

Campagne Provinciale Statenverkiezingen: Schiedam

Op 2 maart aanstaande zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten. Deze verkiezingen zijn belangrijk: om onze standpunten goed naar voren te kunnen brengen en een tegengeluid tegen dit kabinet te laten horen is een sterke SP-vertegenwoordiging nodig. De Eerste Kamer wordt samengesteld op grond van de resultaten van deze verkiezingen.