Campagne Provinciale Statenverkiezingen: Schiedam

17 januari 2011

Campagne Provinciale Statenverkiezingen: Schiedam

Op 2 maart aanstaande zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten. Deze verkiezingen zijn belangrijk: om onze standpunten goed naar voren te kunnen brengen en een tegengeluid tegen dit kabinet te laten horen is een sterke SP-vertegenwoordiging nodig. De Eerste Kamer wordt samengesteld op grond van de resultaten van deze verkiezingen.

In Schiedam voeren we daarom vanaf 22 januari campagne. Elke zaterdag zijn we bij één van de winkelcentra te vinden met onze bakfiets. Daar kunt u terecht met al uw vragen over deze verkiezingen, maar ook over alle andere zaken die u bezig houden.

Ook vindt u er de ZO-krant met informatie over het programma en de kandidaten, boeken en tijdschriften, ballonnen voor de kinderen en natuurlijk (op 22 januari en 26 februari) ook onze eigen tomatensoep!
U kunt kennismaken met onze eigen kandidaat, Karin van Oosten (nr. 21 op de lijst voor Zuid-Holland) en ook Bart Vermeulen, de nr. 3 van de lijst komt langs om met bewoners en voorbijgangers te praten over wat hen bezig houdt.

We staan op de volgende lokaties:

22 jan Land van Belofte
29 jan Laan van Bol’Es
05 feb Nolenslaan
12 feb De Gorzen
19 feb Hof van Spaland
26 feb Land van Belofte
01 mrt Station Centrum

Kom langs en maak (weer) kennis met onze medewerkers!

Wilt u ons helpen tijdens deze campagne – folderen, kraam bemannen, ballonnen uitdelen – neem dan contact op met Astrid Scheffel, tel. 06-42362021.