START VERKIEZINGSCAMPAGNE

22 februari 2014

START VERKIEZINGSCAMPAGNE

Een flink aantal SP-ers gaf zaterdag 22 februari, op de Nolenslaan de aftrap voor de verkiezingscampagne.

Honderden verkiezingskranten en flyers werden uitgedeeld en gelukkig waren er heel wat Schiedammers die tijd hadden voor een gesprek met één van onze mensen over wat hun dwars zit of niet bevalt in de huidige gemeente politiek en de bezuinigingsdrift van onze VVD, PvdA regering, waar vooral mensen met een klein of modaal inkomen onder lijden. Ook de vele extra taken die de gemeenten op hun bordje krijgen, zonder
voldoende financiering baart de mensen zorgen.

Omdat we vernomen hadden dat er plannen gesmeed worden om de Spoed Eisende Hulp van het Vlietlandziekenhuis op te heffen zijn we onmiddellijk begonnen met het inzamelen van handtekeningen om dit idiote plan tegen te houden, en minder dan geen tijd verzamelden we honderden handtekeningen. Lees verder hierover op onze site, onder het kopje “Op de bres voor de SEH”.

Volgende week, zaterdag 1 maart staan we in de Gorzen, op de Groenelaan tegenover AH, kom gezellig langs voor een krant en een babbel en neem een raamposter mee met SP 100% sociaal.