SP boekenmarkt

21 september 2011

SP boekenmarkt

Zaterdag 17 september was de Schiedamse SP te vinden op de boekenmarkt. We hadden een groot aantal “SP boeken”en rapporten, oude en nieuwe.

Helaas was de verkoop matig, maar de werkhandschoenen actie voor het behoud van banen in de sociale werkplaatsen liep als een trein. Slechts een enkeling wilde niet tekenen, het overgrote deel van het publiek tekende onmiddellijk en de commentaren aan het adres van Kabinet Rutte waren niet voor de poes. Veel mensen vonden het werkelijk een schande dat deze regering 60000 banen wil schrappen en dat bij mensen voor wie het praktisch onmogelijk zal zijn om een baan te vinden in het particuliere bedrijfsleven.

Verder werden er heel wat “Ouderen kranten “uitgedeeld, dus ondanks de slechte verkoop vonden we het toch wel een succes.

Op 8 oktober staan we met de handschoenen actie op Het Land van Belofte en we kunnen altijd vrijwilligers gebruiken, ook als je maar een paar uur de tijd hebt.