Nieuwe SP fractie gestart

12 maart 2010

Nieuwe SP fractie gestart

Theo in de raadszaal

Theo Wijmans en Ivana van der Donk-Urbánková zijn donderdag 11 maart gestart met hun werkzaamheden in de Schiedamse gemeenteraad.

Samen vormen zij de komende vier jaar de SP fractie, daarbij worden zij geholpen door fractie ondersteuners.

Om 20.00 uur zijn de raadleden geinstalleerd. Elk raadslid heeft de "eed" of "belofte" afgelegd. We zijn er van overtuigd dat zij de komende jaren met grote overtuiging de doelstellingen van de SP zullen nastreven.

De kersverse SP raadleden kregen de felicitaties en een bos bloemen namens het bestuur en dus ook alle leden. De fleurige bloemen werden uitgereikt door Jolanda van Wijnen.

Diezelfde avond namen we afscheid van ons raadslid Armand de Boer, die 4 jaar lang de SP in Schiedam vertegewoordigde; hij deed dit als raadslid maar was bij acties ook op straat te vinden. Vooral het laatste jaar was, door het gedrag van de "opstappers" een moeilijke periode, maar Armand bleef eerlijk en met volle inzet doorwerken, waarvoor hij onze oprechte dank verdient.

Armand, Ivana, Theo" width="368" height="276" class="" />

Het rode smaldeel; Armand, Ivana, Theo