Burenraad Huisman

11 juni 2008

Burenraad Huisman

Huisman op de kaartMet het ondertekenen van een convenant door vertegenwoordigers van Huisman-Itrec, de Bewonersvereniging Schiedam West en de gemeente Schiedam, is een belangrijke stap gezet om te komen tot een goede dialoog tussen het aan de Wiltonhaven gevestigde bedrijf en de bewoners van de omliggende buurten.

Jan van der Ploeg
Op de foto v.l.n.r. dhr. J. Roodenburg (Huisman-Itrec), dhr. G. Tijsmans (BVSW), wethouder Y. Haan en dhr. H. Visser (voorzitter BVSW). foto: Jan van der Ploeg

Er komt een burenraad, waarin vertegenwoordigers uit de wijk Schiedam-West zich zullen bezighouden met overlast die wordt ondervonden van de bedrijvigheid rond de Wiltonhaven.

Kern van het convenant is te komen tot meer openheid en te bevorderen dat de partijen met elkaar in gesprek raken en blijven. Dit moet leiden tot een helder zicht op de klachten en het wederzijds informeren over ontwikkelingen.

Yorick Haan benadrukte dat hij zich ook voor de bewoners van de Jan Evertsenweg zal blijven inzetten.