Agnes Kant licht nieuw zorgstelsel toe

13 november 2005

Agnes Kant licht nieuw zorgstelsel toe

Op donderdag 17 november komt het SP-Kamerlid Agnes Kant met Schiedammers praten over de nieuwe zorgverzekering. De SP Schiedam heeft haar uitgenodigd om te komen spreken in het kader van de landelijke actie Noodrem, waarmee de SP aandacht vraagt voor de nadelen die volgens de partij aan het zorgstelsel kleven. Te veel bureaucratie, geen solidariteit tussen arm en rijk en te veel macht bij de zorgverzekeraars ten koste van de expertise van de zorgverleners die direct contact hebben met de patiƫnt.

Agnes Kant Het eerste deel van de avond bestaat uit een lezing van Kant, waarna ze vragen vanuit het publiek zal beantwoorden. Vervolgens komt een panel van deskundigen uit de zorg aan het woord, die hun visie op het zorgstelsel zullen toelichten. In dit publiekspanel nemen onder andere Chris Oomen, directeur van zorgverzekeraar DSW, en tandarts Armand de Boer plaats.

De avond vindt plaats in het Proveniershuis aan de Overschiesestraat 3a in Schiedam. Vanaf 19.30 bent u van harte welkom voor een kopje koffie, het programma begint om 20.00.